در این بازدید میدانی که با هدف بررسی زیرساختها، فرآیندها و پروتکلهای مراقبتی جهت دریافت نشان ملی استاندارد صورت پذیرفت، کرمانی، ریاست اداره نظارت اداره کل استاندارد، به همراه سرفرازی، کارشناس ناظر آن اداره، فرآیندهای فنی و استانداردسازی مرکز را مورد ارزیابی دقیق قرار دادند.
همچنین در این بازدید، عطایی، کارشناس ناظر مراکز بهزیستی استان، به همراه فنودی، کارشناس مسئول توانبخشی بهزیستی استان و ملایی، کارشناس ناظر بهزیستی شهرستان بیرجند، ضمن نظارت بر انطباق عملکرد مرکز با آییننامههای تخصصی، راهنماییهای لازم جهت رفع نواقص احتمالی و تسریع در روند اخذ نشان استاندارد را به مدیریت مرکز ارائه نمودند.
این بازدید در چارچوب برنامههای نظارتی مستمر اداره کل بهزیستی استان و با هدف تضمین سلامت و بهبود کیفیت زندگی سالمندان مقیم صورت گرفته است. گفتنی است، دریافت علامت استاندارد برای مراکز توانبخشی و مراقبتی، بهعنوان شاخصی برای ارزیابی سطح خدمات و تکریم جامعه هدف محسوب شده و این فرآیند با جدیت در سایر مراکز تحت نظارت بهزیستی استان نیز پیگیری خواهد شد.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
@behzisti_khj
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi












نظر شما